بستن

سبد خرید شما خالی است.

احتمالا برایتان پیش آمده که می خواستید یکی از عزیزانتان را برای روز تولدش سورپرایز کنید. قرار بوده که به محض ورودش لامپ ها روشن و آهنگ “تولدت مبارک” پخش شود. اما هیچ چیز با برنامه پیش نرفته و ماجرا را با جیغ و سوت جمع و جور کرده اید.

سیستم صوتی هوشمند برای جشن تولد

گاهی هم که از سرکار به خانه بازمی گردید دوست دارید یک آهنگ ملایم پخش شود و آب جوش برای دم کردن یک چای دبش آماده باشد. اما خب وقتی به خانه می آیید معمولا از خستگی پخش زمین می شوید و انجام این کارها یک همت عالی می خواهد.

در این مواقع، شما هم شاید مثل من آرزو می کنید که ای کاش می شد این کارها با یک بشکن خود به خود انجام می شدند. خبر خوش اینکه این آرزو دیگر آرزو نیست و به کمک هوشمند سازی خانه، به واقعیت تبدیل شده.

خانه ی هوشمند با دو قابلیت زیر می تواند کارهای محیرالعقولی را با سیستم صوتی هوشمند برای شما انجام دهد:

  • کنترل سیستم صوتی از راه دور
  • برنامه ریزی برای سیستم صوتی هوشمند

ببینیم که خانه ی هوشمند چه لحظات رویایی را می تواند با استفاده از این دو قابلیت برای ما رقم بزند.

کنترل سیستم صوتی منزل از طریق گوشی همراه یا تاچ پنل هوشمند

تاچ پنل هوشمند

این روزها گوشی هوشمندمان مانند یکی از اعضای بدن همیشه و همه جا همراه ماست. با نصب اپلیکیشن و برنامه ی خانه ی هوشمند در گوشی هوشمند، تبلت و کامپیوتر خود می توانید از راه دور تمامی وسایل هوشمند خانه از جمله سیستم صوتی، روشنایی، سرمایشی و گرمایشی، پرده ها و غیره را مدیریت کنید، به آن ها برنامه دهید که در ساعات و روزهای مشخصی از هفته شروع به کار کنند و یا خاموش شوند.

اگر هم میخواهید تمامی اعضای خانواده اجازه ی مدیریت این موارد را در خانه داشته باشند، تاچ پنل هوشمند را روی دیوار نصب کنید تا برای همه در دسترس باشد.

پخش همزمان موزیک از چند پلیر و پخش کننده در نقاط مختلف خانه

اگر یک مهمانی و جشن بزرگ در یک فضای باز تدارک دیده اید و موسیقی به میزان زیادی احتیاج است، می توانید چند سیستم صوتی را در چند جا نصب کرده و تنها با یک اپلیکیشن در گوشی هوشمندتان یا از طریق تاچ پنل هوشمند نصب شده روی دیوار، از همه ی سیستم ها یک موزیک را بطور هماهنگ پخش نمایید.

هماهنگی سیستم صوتی هوشمند با دیگر لوازم هوشمند خانه

وقتی که خسته از مسافرت یا سرکار به خانه باز می گردید، می توانید از همان قابلیت کنترل از راه دور استفاده کرده و دستور دهید که قبل یا به محض ورود شما به منزل، موسیقی مورد علاقه تان پخش شود، قهوه ساز برایتان قهوه آماده کند، چراغ ها روشن شوند و سیستم گرمایشی یا سرمایشی دما را به درجه ی دلخواه شما برساند. با این امکانات شوق بیشتری برای بازگشت به خانه خواهید داشت.

این مزیت برای مکان هایی مانند تالارها، هتل ها و برگزار کننده های مجالس و میهمانی ها اهمیت بیشتری دارد. مدیران این مکان ها می توانند به گونه ای سیستم صوتی را برنامه ریزی کنند که همزمان و هماهنگ با سیستم نورپردازی آهنگ ها را پخش نماید.

بیدار کردن شما با موزیک مورد علاقه تان

سیستم صوتی هوشمند

نفرت انگیزترین موسیقی جهان صدای آلارم گوشی یا ساعت زنگدار است. کمپانی های سازنده ی گوشی های همراه صداهای ناخوشایندی را برای آلارم انتخاب می کنند تا شما برای خفه کردن آن صدا هم که شده از رختخواب بیرون بیایید. اما چرا روزتان را خراب کنید؟! به سیستم صوتی هوشمند منزل برنامه دهید تا هر روز راس یک ساعت مشخص آهنگ مورد علاقه تان را با حجم صدای دلخواه پخش کرده و شما را از خواب بیدار کند. مطمئنم در طول روز خوش اخلاق تر خواهید بود.

موسیقی بخش جدانشدنی زندگی ماست که می تواند آرامش و شادی را به لحظاتمان ببخشد. با هوشمند کردن پخش کننده های موسیقی می توانیم آن را به میزان دلخواه و هر زمان که هوس کردیم به لحظاتمان بیاوریم؛ حتی از راه دور، حتی میان مشغله های روزمره.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / ۵. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید